Thursday, September 2, 2010

kasih nurulnabilah :)

First of all kita sebagai object di dunia yang di berikan nyawa dan akal fikiran mestilah mengasihi dan mendahulukan pencipta kita iaitu Allah S.W.T.

aku perlulah sentiasa percaya dan sentiasa mengingati-Nya dan aku perlu sentiasa mengingatkan diri aku ini agar tidak leka akan perintah-Nya kerana Allah adalah segalanya…

i love Allah

kasih sayang kepada ibu bapa dan keluarga adalah kasih yang perlu kekal dalam diri kita selepas kasih kita kepada Allah kerana tiada mereka tiadalah kita seperti mana kita sekarang…

cinta mak...hmm gambar abah xde lahhh

kehidupan aku dan keluarga aku….aku di lahirkan pada tanggal 24 april 1991 di johor bahru selepas 9 bulan 9 hari aku menetap di dalam kandungan emakku yang bernama Saminah Amat dan aku di sambut oleh seorang lelaki yang aku sangat sayangi iaitu bapaku sendiri yang bernama Ismail@Hassan... Aku adalah zuriat yang ke 4 dari 4 orang adik beradik…aku mempunyai 2 orang kakak yang bernama azian dan noraini,,aku juga mempunyai seorang abang yang bernama  zaidi…

kakak,angah dan abang

and this is me :)

No comments:

Post a Comment