Thursday, September 9, 2010

tragedy februari 2010....heheee

muka org buat2 sakit hehehee btol2 sakit lahh...

on february 8 2010 jam 4.30 pg aku berlari ke hospital kerana aku telah dikira sebagai suspect dengue …tetapi doctor dpt atasi penyakit itu dgn pantas dan aku hanya mengalami tekanan darah rendah sahaja hahahaha..tp tidak bermkna aku terlps dr dengue,,,aku msih perlu berjaga2 kerana aku kekurangan cecair dlm bdn……owhh sngt kesian…=(


owhh 4 hari 3 mlm okay!! sorang2 plus kwn2 je....mse ni sume fmly sngt bz...mmg xboleh tinggal kerja...abah je mybe free...tp aku mls lahh nk menyusah kn org yg xsyg kte...hummm sedih jgn ckp lahh mata 2 klu bole ckp dah ckp da yg dia penat dahh menangis....nasib baek lahh ade mak yg syg aku setiap jam mak akan call tny condition mcm mne....adik dah okay? bile bole discharge? 2 je yg mak slalu tny....hmm klu lahh aku xkuat dahh mati agaknye....3 hari kowt kt icu... doctor pown risau darah aku xnaek2....air jgn ckp dah berbotol-botol dah aku tuang dlm badan ni....mkn mmg xlalu laa kn sbb sedap lahh pulak kn makanan hospital...hahahaaa ekh tp best jgk taw bole kurus....spe nk kurus bole lahh tempah 1 katil kt hospital k heheee...


No comments:

Post a Comment